Nabór na stanowisko specjalisty w BOK nr 3


ZARZĄD   ZASOBU   KOMUNALNEGO
 
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Specjalisty w Biurze Obsługi Klienta nr 3
                                                                                                          
1.      Wymagania niezbędne:
a)     wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym potwierdzone tytułem inżyniera lub mgr inżyniera lub średnie o kierunku budowlanym,
b)     minimum 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim i 3 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym  w budownictwie ( w wykonawstwie, nadzorze budowlanym lub biurze projektów ),
c)     dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych.
 
2.      Wymagania dodatkowe:
a)   posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie
                   dozoru i eksploatacji.
b)   bardzo dobra znajomość sporządzania dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiarów,  
      obmiarów, kosztorysów inwestorskich, kosztorysów powykonawczych i zamiennych,
c)   dobra znajomość obsługi programów komputerowych Microsoft Office (Excel, Word),  Microsoft Project oraz programów do kosztorysowania,
d)    znajomość ustawy o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy.
 
3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)     realizowanie planu rzeczowo-finansowego konserwacji  zasobu komunalnego poprzez przygotowanie, nadzór oraz rozliczanie wykonawców z wykonanych konserwacji i usuniętych awarii,
b)     prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych w układzie rzeczowym i wartościowym, tak w skali pojedynczych nieruchomości, jak i w skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnianie ewidencji dla pozostałych komórek organizacyjnych ZZK,
c)     nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków , o których mowa w art. 62 ustawy Prawo budowlane, realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
d)     kontrolowanie, odbiór i rozliczanie robót budowlanych przy wykonywaniu remontów lokali mieszkalnych przez przyszłych najemców,
e)     przygotowywanie odpowiedzi na skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonanymi remontami.
 
Wymagane dokumenty:
a)     list motywacyjny,
b)     życiorys (CV),
c)     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
 
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 1 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: ( nazwa stanowiska) w terminie do 29 lipca 2016 r.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy : Biuro Obsługi Klienta nr 3, ul. Miarki 7, Wrocław.
Stanowisko pracy : praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4h dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia : III kwartał 2016 r.
          Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2016 r. wynosił poniżej 6%.
 
 
 
       
  Do dalszej rekrutacji zapraszani są kandydaci, którzy spełniają wymagania niezbędne określone   w  ogłoszeniu   o   naborze   oraz   złożyli   najciekawsze   oferty.   Kandydaci  zaproszeni   na   rozmowę
kwalifikacyjną  mają  dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających  posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe  oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie:
a/  kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie- dotyczy osób ze stażem        pracy,
b/  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w tym          posiadane referencje.
     
Dokumenty, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowy życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych  ( Dz. U. z 2002 r.Nr 101, poz.  926 z późn. zm ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),” i opatrzone własnoręcznym podpisem.
 

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Szydłowska (15 lipca 2016)
Opublikował: Elżbieta Szydłowska (15 lipca 2016, 08:41:46)

Ostatnia zmiana: Jarek Marecik (20 lutego 2017, 10:26:48)
Zmieniono: zawsze

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3531